Skip to Content

Odoo dla Hurtu i Dystrybucji


Kupuj, magazynuj i wysyłaj na dużą skalę — na jednej platformie.

Uruchom z Portalem Sprzedaży i B2B, utrzymuj każdy magazyn w synchronizacji z Zapasami i Kodami Kreskowymi (partie/numery seryjne, FEFO), automatyzuj Zakupy i Przewoźników Dostaw (etykiety, śledzenie, zwroty), a także zobacz marże w czasie rzeczywistym w Księgowości — gotowe do KSeF.

Rozpocznij teraz DARMOWA KONSULTACJA​​

Realne firmy, realne wyniki

Sklep z piwem

Odoo pozwala zarządzać całym cyklem sprzedaży w Twoim biznesie dystrybucji napojów, od Zapasów po Punkt Sprzedaży.

Hurtownik Części Samochodowych

Użyj macierzy wariantów (marka/model/rok), zwrotów podstawowych/RMA oraz cenników specyficznych dla warsztatów. Szybkie skanowanie kodów kreskowych i zjednoczony stan magazynowy w oddziałach.

Materiały budowlane

Oferty oparte na projektach, wysyłka objętościowa/wagowa oraz zaplanowane dostawy. Zarządzaj paletami/opakowaniami, wysyłaj bezpośrednio od dostawców i śledź marże.

Hurtownia Mody i Odzieży

Sezonowe kolekcje z wariantami rozmiarów/kolorów, przedsprzedażami i punktami sprzedaży w showroomie. Zintegrowany magazyn dla eCommerce + portalu B2B oraz łatwe zwroty.

ERPGo <-> Odoo Ekosystem Hurtowy i Dystrybucyjny

Jak ERPGo łączy Twoją sprzedaż hurtową i dystrybucję z pełnym stosem Odoo

Przechwytywanie zamówienia

Strona internetowa

Katalog hurtowy z poziomami/pakietami, fakturami VAT i dostępem opartym na koncie.

Sprzedaż

Synchronizacja produktów/cen, synchronizacja zapasów, import zamówień, statusy, haki wiadomości itp.

Magazyn i Realizacja zamówień

Inwentarz i kod kreskowy

Wielomagazynowość, śledzenie i szybkie zbieranie wbudowane.

Przewoźnicy dostawczy

Etykiety, śledzenie, etykiety zwrotne.

Zakupy i Finanse

Zakup

Reguły ponownego zamawiania, listy cen dostawców i zatwierdzenia.

Rachunkowość

Przepływy e-fakturowania KSeF i wymiana dokumentów; pliki JPK; noty kredytowe.

Usługa i Samoobsługa

Portal Klienta

Zamówienia, faktury, zwroty i naprawy w jednym miejscu.

Naprawy

Zlecenia napraw związane z sprzedażą; użycie części i status widoczne w Portalu Klienta.

Automatyzacja marketingu

Porzucone koszyki, upselling, e-mail/SMS; ROI kampanii.