Odoo dla Hurtu i Dystrybucji
Kupuj, magazynuj i wysyłaj na dużą skalę — na jednej platformie.
Uruchom z Portalem Sprzedaży i B2B, utrzymuj każdy magazyn w synchronizacji z Zapasami i Kodami Kreskowymi (partie/numery seryjne, FEFO), automatyzuj Zakupy i Przewoźników Dostaw (etykiety, śledzenie, zwroty), a także zobacz marże w czasie rzeczywistym w Księgowości — gotowe do KSeF.
Realne firmy, realne wyniki
Sklep z piwem
Odoo pozwala zarządzać całym cyklem sprzedaży w Twoim biznesie dystrybucji napojów, od Zapasów po Punkt Sprzedaży.
Hurtownik Części Samochodowych
Użyj macierzy wariantów (marka/model/rok), zwrotów podstawowych/RMA oraz cenników specyficznych dla warsztatów. Szybkie skanowanie kodów kreskowych i zjednoczony stan magazynowy w oddziałach.
Materiały budowlane
Oferty oparte na projektach, wysyłka objętościowa/wagowa oraz zaplanowane dostawy. Zarządzaj paletami/opakowaniami, wysyłaj bezpośrednio od dostawców i śledź marże.
Hurtownia Mody i Odzieży
Sezonowe kolekcje z wariantami rozmiarów/kolorów, przedsprzedażami i punktami sprzedaży w showroomie. Zintegrowany magazyn dla eCommerce + portalu B2B oraz łatwe zwroty.
ERPGo <-> Odoo Ekosystem Hurtowy i Dystrybucyjny
Jak ERPGo łączy Twoją sprzedaż hurtową i dystrybucję z pełnym stosem Odoo
Przechwytywanie zamówienia
Strona internetowa
Katalog hurtowy z poziomami/pakietami, fakturami VAT i dostępem opartym na koncie.
Sprzedaż
Synchronizacja produktów/cen, synchronizacja zapasów, import zamówień, statusy, haki wiadomości itp.
Magazyn i Realizacja zamówień
Inwentarz i kod kreskowy
Wielomagazynowość, śledzenie i szybkie zbieranie wbudowane.
Przewoźnicy dostawczy
Etykiety, śledzenie, etykiety zwrotne.




Zakupy i Finanse
Zakup
Reguły ponownego zamawiania, listy cen dostawców i zatwierdzenia.
Rachunkowość
Przepływy e-fakturowania KSeF i wymiana dokumentów; pliki JPK; noty kredytowe.
Usługa i Samoobsługa
Portal Klienta
Zamówienia, faktury, zwroty i naprawy w jednym miejscu.
Naprawy
Zlecenia napraw związane z sprzedażą; użycie części i status widoczne w Portalu Klienta.
Automatyzacja marketingu
Porzucone koszyki, upselling, e-mail/SMS; ROI kampanii.